Akkor használjuk ezt a kifejezést, ha nem hiszünk valamiben, például abban, hogy valaki megváltozik. Örökbefogadása előtt Laciról – igen ő van a képen – is volt, aki azt gondolta, hogy nem lesz szobatiszta és számtalan kihívást jelent majd. Örömmel jelentjük, Laci kutya kezesbárány.
Cégvezetőként biztosan kétséged volt a home office hatékonyságával kapcsolatban is és számtalan kérdés merült fel benned, mint pl. Hogyan fogunk együtt dolgozni? Hogyan fog működni a csapatmunka és valóban megcsinálják-e az alkalmazottak a kiadott feladatot?
Jelenleg pedig tudjuk, hogy a visszaállás is kihívást jelent a cégek életében. Először azzal küzdöttek a kollégák és a vezetők is, hogy kiesett a megszokott reggeli rutin, megszűntek a társas kapcsolatok, most pedig mire megtörtént az átállás, vissza kell szokni, újra elő kell venni a régi napi rutinokat és az energiaszintünket visszaállítani. Persze nem csak ez jelent kihívást, hanem az alulról érkező igény a vezetőség felé: legyen több home office.
Mi lesz ennek a következménye?
Ha már korábban is dolgozott egy-egy napot egy csapat otthonról és most még többet szeretne, elképzelhető, hogy csak heti 2-3 napot fognak bejárni az irodába dolgozni.
Megéri így fenntartanom az irodámat?
A válasz egyértelműen az, hogy nem. Egy 100nm2-es iroda bérlése havi szinten minden költséggel együtt (bérleti díj, közös költség, vízdíj, internet, villanyszámla, fűtés-gáz) 250.000.-300.000.-Ft havonta. Ez éves szinten 3.000.000-3.600.000.- Ft.
Miért éri meg a hibrid irodamodell?
Mi biztosítjuk cégednek heti 2-3 alkalommal a teljes irodai infrastruktúrát (irodahelyiség, bútorok, internet, áram, víz, fűtés), ti pedig előre bejelentkezés alapján érkezhettek dolgozni munkaállomásainkra és a heti meetingeket pedig a tárgyalóinkban meg tudjátok tartani.
Havi 6 alkalom (heti 2 nap) 10 fővel és havi 10 óra tárgyalóhasználattal a GRABOVSKY-ban 160.000.- ft, ami éves szinten 1.920.000.-Ft, tehát 1.680.000.-ft megtakarításod keletkezhet évente. Te mire költenéd a cégedben ezt a megtakarítást?